Felhívjuk a tagegyesületek és az íjászok figyelmét, hogy amennyiben eredmény igazolási kérelemmel fordulnak a szövetséghez, úgy az alábbi adatokat kérjük eljuttatni a iroda@misz.hu email címre:
név
születési idő
anyja neve
lakcím
verseny neve
időpontja
kategória
korosztály
helyezés
pontszám
minősítés
Javasoljuk, hogy azok a versenyzők, akik tervezik, hogy továbbtanulási, pályázati vagy egyéb szándékkal eredményigazolást igényelnek, azt tegyék meg akár minden évben, a tárgy évre vonatkozóan. Így a MISZ Iroda munkáját és a sajátját is megkönnyítve nem egyszerre kell 3-4 évre visszamenőleg adatbányászatot/adatellenőrzést végezni. Amennyiben az iskola/továbbtanulási hely összevont igazolást (több évet egyszerre) kér, a már meglévő igazolás(ok) alapján hamarabb elkészítjük azt.
Amennyiben postázni kell az igazolást, úgy kérjük a postázási címet is is tüntessék fel az igénylést kérő e-mailben!
Hiányzó adat(ok) esetében az iroda nem tudja elkészíteni az igazolást!
A hiánytalan adatokkal igényelt igazolást a beérkezéstől számított 7 napon belül megküldjük.